دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
کد خبر: 1021833
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
تصاویر/ جشن رمضان و ضیافت افطاری ویژه ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی کاشان

حوزه/ جشن رمضان و ضیافت افطاری ویژه تعدادی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان در مجتمع رفاهی و پذیرایی طلاییه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جشن رمضان و ضیافت افطاری ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان، شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه، سرپرست فرمانداری، حامیان و خیران، روحانیون و ...، در مجتمع رفاهی و پذیرایی طلاییه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی با بیان اینکه هیچ موقع کمک به ایتام و محرومین در دستگاه الهی گم نمی شود، گفت: پیامبراکرم (ص) فرمود کسی که با حمایت از یک کودک یتیم، گریه اش را تبدیل به آرامش و غمش را بطرف کند در روز قیامت به ما نزدیک خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به فرزندان شهدای دفاع مقدس، مدافع سلامت، امنیت و مدافع حرم، اظهار کرد: بدانید خداوند اگر نعمت پدر و مادر را از شما گرفته یک نعمت بزرگتری را برای ترقی شما در نظر گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان نیز در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت ها، تعداد افراد تحت پوشش را ۱۳۹۰۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۰۰ نفر یتیم و محسنین می باشند که ۴۰۶۶ نفر حامی آنها می باشند.

در ادامه این مراسم پس از مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع) و تجلیل از حافظان و قاریان قرآن برتر مددجویان کمیته امداد امام(ره) کاشان و اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعهکاشان، همگی در ضیافت افطاری شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha